Kezdjük az évet tartozás elengedéssel!

Ügyfelünket 2009 óta nem akarják / tudják végrehajtani ennek megfelelően a késedelmi kamatok jelentősen megnőttek. A végrehajtás már az ingatlanán van, a jövedelméből levont összegek a késedelmi kamatokra sem elegendőek.

A pénzintézet noha mindent hárít, és szerinte a követelése a teljes összegre jogos, hiszen már minden jogerőre emelkedett régóta, panasznak helye nincs.

Viszonylag hamar sikerült eredményt elérni. Már a második levélváltásra sikerült olyan visszafizetési megállapodást elérni ahol elengedik az összes kamatot, csak a tőkét kell megfizetni.

Minden eset egyedi, szinte mindig van esély a megállapodásra, tartozáselengedésre csak megfelelő érveket kell alkalmazni még akkor is ha már végrehajtáson van az ügy!

Amennyiben segítségre van szüksége, nem jut zöld ágra hitelezőjével, keressen fel, szinte mindig van valamilyen megoldás!

 

 

Fél milliós bírság annak aki nem válaszolja meg panaszleveleinket

Egyik ügyfelünkkel még 2017-ben kerültünk konfliktusba Budapest Bankkal. Noha négy panaszlevelet is beadtunk, a számukra kényes kérdésekre nem reagáltak.

Viszonylag kis összegű hitelről van szó, azonban mivel a behajtás 10 évet késett már jelentős késedelmi kamatok halmozódtak fel.

A bank szerint rendben van, hogy nem tettek semmit a tartozás megfizetésére, majd az ügyfél úgy is szó nélkül fizetni fog. Nos nem így történt, miután felkeresett minket megkezdtük az ügyintézést. A Budapest Bank mindent bevetett amit tudott, egyik válaszában "hamis váddal" és 5 évnyi börtönnel fenyegette meg az ügyfelet, aminek természetesen nincs reális alapja, viszont ez sok embert elrettent a további ügyintézéstől. Azonban mi felvettük a kesztyűt, és az MNB-hez fordultunk.

Az MNB igazat adott részünkre, 500.000 forintos bírságot szabott ki a Budapest Bankra.

Hogy mi a tanulság? Nem kell mindent elhinni amit a bankok leírnak, ragaszkodni kell a reális tényekhez, és nem kell megijedni az első banki fenyegetéstől.

És persze így jár az aki nem válaszol megfelelően a mi általunk benyújtott panaszlevelekre.

Így jár az aki nem veszi komolyan panaszleveleinket

Az ügyfél felkeresett minket, miszerint még 2008 környékén felvett hitelt az EOS-re kedvezményezték 2010-ben. Sajnos nem lett időben vitatva a tartozás így jogerőre emelkedett.

Az EOS úgy gondolta jó üzletet csinált, hiszen egy alig 250.000 forintos tőkére több száz százalékos hasznot fog realizálni. A behajtást nem kezdte meg időben, illetve szüneteltette, hogy minél jobban hízzon a tartozás. Természetesen arra mindig ügyelt, hogy az elévülési időt megszakítsa.

Bővebben: Így jár az aki nem veszi komolyan panaszleveleinket